.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش ياد روز حافظ در تنكابن

همايش يك روزه يا روز حافظ در تنكابن برگزار گرديد.

محمد مهدي مشهدي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تنكابن ضمن اعلام اين مطلب عنوان داشت همايش ياد بزرگ ادبي ياد روز حافظ با همكاري صميمانه شهرداري و شوراي اسلامي شهر تنكابن و با حضور شاعر گرانقدر استاد دكتر علي موسوي گرمارودي و شعراي كشوري همچون جناب استاد ليلي كوهي و ادب دوستان و شاعران منطقه از شهر هاي همجوار همچون نوشهر ، چالوس ،رامسر ،عباس آباد ، كلار آباد ، سلمانشهر ، نشتارود ، و ديگر شهر هاي استان مازندران و مردم و مسئولين منطقه از جمله فرماندار معزز تنكابن رؤساي ادارات شهرستان در فضايي معنوي روز دوشنبه بيستم مهر ماه 88 برگزار شد.

وي در ادامه افزود : در اين همايش بعد از قرائت آياتي چند از كلام ا... مجيد توسط برادر گلين مقدم و خير مقدم گويي به حاضرين در همايش شعراي منطقه به شعر خواني پرداختند .

در ادامه برنامه استاد ليلي كوهي به قرائت اشعاري در رابطه با حافظ پرداخت و برنامه با سخنراني استاد دكتر علي موسوي گرمارودي در وصف لسان الغيب حافظ شيرازي ادامه يافت .

اين همايش يك روزه كه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تنكابن و همكاري شهرداري و شوراي اسلامي شهر تنكابن برگزار شده بود در ميان شور حاضرين با اجراي قطعاتي از اشعار حافظ توسط گروه موسيقي فاخته وابسطه به اين اداره به سرپرستي آقاي خشايار پارسا به پايان رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.